Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K81a38r95e57l 10C60a38c74h

4. 8. 2020 10:58

Na rozdíl od pana Ráže, je mi poslední odstavec autora článku docela sympatický, i když je trochu utopický. Občas přemýšlím nad tím, proč lidé vlastně potřebují nějakého Boha a nějaké náboženství. Kdybych měl popsat důvody, které mně napadají, bylo by to příliš dlouhé. Proto se mi líbí krátký výrok, že náboženství vzniklo tehdy, když první podvodník potkal prvního hlupáka. Lidé jsou predátoři a vítězí ti silní a bezohlední. Proto je USA zatím nejsilnější mocností. Ta vznikla z přistěhovalců, povětšinou spodiny evropské populace, která při osidlování této nové země bezohledně téměř vyvraždila původní obyvatelstvo. Ale přísahá se tam na Bibli.

0 1
možnosti
Foto

Chudáci Židé a věřící, oni neví, co ví pan Cach, že vlastně víra v Boha je nesmysl, a co ti věřící lékaři ,vědci, vědci zkoumající vesmír, oni neví, že vlastně víru v Boha nepotřebují.;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Co jsou ty nesmiřitelné ideologické postoje a nenávisti, křesťanství. Já pokud vím křesťanství nahradil komunismus , leninismus, nacismus, fašismus, tedy totalitní režimy s miliony mrtvých a totálně zničené země.

0 0
možnosti

Poplakala jsem si, upřímnost nade vše

1 0
možnosti

J16a96n 91R18á63ž

3. 8. 2020 18:55

Dal jsem článku karmu i přes pro mne "nezkousnutelně" idealisticky utopistické kázání v posledním odstavci.

PS. Nejsem také přesvědčen, že primárním motivem současného, k sebedestrukci směřujícího dění v USA, jsou změny v náboženském smýšlení Američanů. Ale to nic nemění na názoru, že článek je výborná úvaha z nestandardního úhlu pohledu. R^

0 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS